Afgangselever fejret til Dimission

Syv af vores skønne elever har netop afsluttet grundforløbet i folkeskolen her på Søstjerneskolen.

Vi har netop holdt dimission for syv af vores dejlige elever, som har afsluttet grundforløbet i folkeskolen her på Søstjerneskolen.

Dagen blev blandt andet fejret med en tale af skoleder Dan Schønewald Rasmussen, som ikke lagde skjul på, at han var meget stolt af eleverne.

–  Vi er stolte af jer alle sammen, og vi har været heldige at have jer her på skolen. I er modige, kloge og mest af alt virkelig dejlige at være sammen med.

– Efter sommerferien tager I det første skridt videre i jeres liv, når I starter på blandt andet gymnasiet, efterskole og STU.
Tak fordi vi måtte lære jer lidt at kende. Vi kommer til at savne jer og husk i dag er ikke er farvel men et på gensyn, da I altid er velkomne her på skolen.

Alle elever fik overrakt deres afgangsbevis sammen med en rød rose, og bagefter gav skolebandet et par numre i gården. Der var også en blå bog med billeder og personlige hilsner fra skolekammerater og personalet på skolen til de elever, der havde lyst til et ekstra minde fra skolen.
eksamensbevis med rose
Indgangsparti