Udflugt til Naturcenter Amager

Der var både fotosafari, snobrød og grillede pølser på programmet, da elever fra skolen var på udflugt til Naturcenter Amager.

15 elever og en håndfuld lærere og pædagoger trodsede det råkolde og våde aprilvejr og tog på naturekspedition.

Målet var Naturcenter Amager ved Kalvebod Fælled. Her var eleverne blandt andet på fotosafari, hvor de skulle tage billeder af dyr og planter. Det blev til mange pletskud fra den vilde natur, lige fra regnorme, bænkebidere og edderkopper til brændenælder.

Til trods for det våde vejr var humøret højt på turen, hvor både elever og personalet hyggede sig. Selv om fotosafarien var spændende, var højdepunktet på turen alligevel hjemmelavet snobrød, pølser og skumfiduser, som blev grillet over bål.