Velkommen til ny afdelingsleder

Emilie Petersen er ny afdelingsleder på Søstjerneskolen fra 1. januar 2024

Den 1. januar kunne skolen byde velkommen til en ny afdelingsleder, Emilie Petersen.

Hun er uddannet pædagog, og har 20 års erfaring med mennesker med autisme og ADHD i forskellige sammenhænge. Derudover har hun også en lederuddannelse i personlig autentisk ledelse.

Som afdelingsleder bliver hun en del af den daglige ledelse på skolen og skal blandt andet være personaleleder og faglig sparringspartner for to af skolens teams.

Skoleleder Dan Schønewald Rasmussen ser frem til samarbejdet med den nye afdelingsleder.

”Med Emilie ombord har vi styrket ledelsesteamet på skolen. Vi får en fagligt dygtig og engageret afdelingsleder, som både kan bidrage til det faglige arbejde med vores elever og tage del i den daglige drift af skolen. Emilie møder alle i øjenhøjde, og hun har altid et blik for den andens oplevelse af situationen,” siger Dan Schønewald Rasmussen.